ask me anything

Jag har pluggat hela dagen som den slavslyna jag är. Jag är inte trött, för jag har druckit en jävla massa redbull och knaprat såna här dextrosol. i början tyckte jag det var ganska ointressant med whisky, öl, vodka, gin, rom, vin, tequila, brandy osv. men ju mer jag läser desto roligare blir det. och ju mer jag lär mig desto mer vill jag lära mig. hjälp, är jag en tönt nu?
skadad har jag blivit också. Kan inte sitta i en bar utan att kolla på allt bartendern gör fel, påpeka det, kolla bubblorna på ölen för att se om den kanske är lite gammal..drygt

Jag har bara 4 dagar kvar nu!!! Sen ska jag ALDRIG mer gå upp såhär tidigt vare morgon, ALDRIG. jag ska inte gå kurser mer, det suger, jag ska inte heller plugga mer, det suger det med. fan vad jag längtar tills torsdag..den här tunga stenen kommer bara lossna från mina axlar och jag kommer vara fri!!! OCH KLAR MED ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0