brottar henke

Det är ofta jag känner mig som mamman i hemmet. Jag är min mammas mamma väldigt ofta..I dag kom jag hem kl 13 och väckte alla som låg och sov. först mamma & henke som var bakfulla som grisar

mamma- huvud..ont....aj...ipren..nu
henke - vad fan hände igår?
mamma - jag minns att vi kom hem från festen vid 5tiden..vi gick in till danne som låg och sov..
henke - *slår sig i huvudet* NEJ!! ÅH NEJ!!....jag tror jag brottades med daniel!!
mamma - men henrik...
sofie - var daniel också full? om han gick med på att brottas?
henke - nej, han blev brottad mot sin vilja.

vi går in och väcker daniel och frågar om det stämmer att han och henke körde en brottningsmatch.

daniel - nää vi brottades inte, men henke kom in och satte sig på min säng, berättade att han minsann skulle brotta ner ionel.

jag har en sjuk familj.

satt uppe sent igår med baby och kollade på hide and seek, idag ska jag plugga sönder mig för skriver slutprov på onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0