färdigutbildad bartender

Nu är jag klar, jag har mitt internationella diplom och fick jättefina betyg. 94% på hela kursen, jag är grymt stolt över mig själv. Fick VG i flair också, som jag själv tycker jag inte är så bra i. Min lärare, som kom på andra plats i VM och är svensk mästare i flair flinade bara när jag frågade om han va dum i huvet som satt VG på mig när jag mest stod och slängde flaskor och tappade dom i golvet. Jag undrar om han förväntar sig något av mig? hmm.. Hela klassen utom en klarade kursen, vi är grymma! vanligtvis brukar 80% klara kursen. tråkigt för han som inte klarade bara..

Jag stod mest och gapade när jag fick höra mina betyg. Jag har gått runt och varit skitnervös och trott att jag skulle faila i allt men så fel! AHH vad skönt! nu ska jag börja jobba med det roligaste som finns, aldrig mer gå upp klockan 5, aldrig mer plugga, blanda drinkar ska jag göra! ja ja ja! JAAAAAAAA. Är lite ledsen att kursen är över dock, kommer sakna alla roliga människor.

Nu ska jag fixa det sista sen dra tillbaka till sthlm och köra en avslutningsmiddag + utgång. Ikväll kommer bli galet, ett tequila race är bestämt och efter det kommer jag vara körd. tur att jag får skjuts hem av min fina.

GLAD!


Kommentarer
Postat av: s

Grattis Vännen,

Jag är väldigt stolt över dig!

2009-11-05 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0