Jag ska aldrig mer gå upp klockan 5 igen.

Och jag ska aldrig mer plugga.

Fattar ni hur lycklig jag är nu. Det är över!!Skrev slutprovet idag i nästan 5 timmar som gick bra, gjorde praktiska provet i baren också, min lärare sa bara "grymt Sofie.." när jag var klar så det kändes också riktigt bra. Efter jag slutat gick jag in på toan, kollade i spegeln, ser en trött jävla sliten tjej med röda ögon men samtidigt så lycklig. Efter allt slit, alla tidiga mornar, allt plugg, sitta på tåg varje dag, alla blåmärken på hela min kropp efter att ha kastat flaskor i luften. Jag är bäst..Inga tvivel om saken. Trots att jag var död ville jag shoppa nya saker till mig själv som belöning så gick och köpte ett par nya jeans och lite smycken. Nu ska jag decka i min säng. 

Imorgon börjar jag 11 och sen på kvällen ska vi ha avslutningsmiddag vilket vi alla väntat på! Det kommer bli grymt!

TACK för alla lycka till hälsningar jag fått idag!


Kommentarer
Postat av: c

jag är så stolt över dig hjärtat! och JÄÄVLAAR vad jag saknar dig!

så fort jag blir frisk så måstemåstemåste vi ses riktigt ordentligt, jag SAKNAR dig brushan <33

2009-11-05 @ 02:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0