kan jag klä av mig nu utan att du börjar berömma min kropp?

Jag har suttit naken här ett jävla bra tag. Jag hade glömt bort hur skönt det var att sitta ned. Ska ta en mysdusch/bad och fixa & trixa lite.

Det är knappast någon nyhet att jag gillar att vara naken. Det är det bästa som finns. Det är synd att folk blir besvärade omkring mig när jag är naken. jag går runt naken i mitt hem när min brorsas kompisar sitter och kollar på teve. okej, i ett par string. Jag märker att dom tycker jag är knäpp. Jag tycker dom är knäppa. Jag ska fan få gå runt naken i mitt eget hem. gå hem om det stör er:)

I Barcelona bodde jag i ett kollektiv kan man säga. Det var en delad lägenhet och under en period tror jag vi var över 10 pers som bodde under samma tak och delade badrum/kök osv. Där gick jag alltid runt naken. En dag när jag kom in för dörren utifrån mötte jag Fabian (en snubbe från tyskland) som såg helt chockad ut.
"wow..i didn't recognize you wit ur clothes on.."
veckorna gick och Fabian träffade en tjej från tyskland som han brukade ta dit och dom myste, lagade mysiga middagar och var som ett par. Jag brukade alltid gå in i köket när de satt och åt i mina string..haha stå där och böja mig efter vattnet och koka lite pasta och hålla på..tjejen såg helt chockad ut. Fabian lugnade henne och sa något om att "det är lugnt, hon är bara sådär.." en dag frågade hon Johanna också "why are u guys always naked?" johanna svarade något i stil "uhm..we like it" jag tänker inte ens på det. känner inte att det är något fel med det, men när jag tänker efter skulle jag bli arg om andra gick runt nakna. Tur att jag aldrig tänker bo kollektivt igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0