anger in her soul

det kanske märks i bloggen att jag är seriöst störd. Jag lider av grova humörsvängingar och är väl "känd" för mitt humör. Ena sekunden glad, ena sekunden rasande arg. Jag blir rädd för mig själv, i perioder blir det bättre och jag kan hantera min ilska men just nu är jag inne i en av de värsta perioderna någonsin. Glad, ledsen, arg, glad, arg, ledsen, galen, ledsen, arg.

glad - mitt liv är underbart! inget kan bli bättre nu INGET! Jag vill göra något GALET! SKRIK MED MIG!! SÄG ATT JAG ÄR EN FÅGEL, SÄG DET SÄG DET!!
ledsen - jag har feta vader. jag vill begå självmord nu för mitt liv går under pga mina feta vader.   
arg - Jag ska döda dig. Ja, precis. Du tog ett tuggummi av mig nu ska jag skjuta skallen av dig och du ska dö.

Aldrig någonstans mitt i mellan. AYUDA ME POR FAVOR!!

the good thing is att jag har fått utskrivet p piller som tydligen ska vara bra för såna som mig, hoppas det funkar. För det jag skrev ovan - det är en vanlig dag i månaden, ni vill inte veta hur det är under pms dagarna..

finns inte ord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0