costume makes the clown

Jag har massa sidor att läsa till imorgon, men istället för att plugga lät jag min man bjuda mig på middag..bad girl. Ska försöka läsa lite om jag inte lyckas svimma. Är död. Idag i skolan fick vi flaira, hade hur kul som helst.

Jag blir inte äldre, jag blir bara bättre.

Skolan är rolig, har träffat mycket trevliga människor och har grymt duktiga lärare. VM mästare och allt som de är..mycket press men det är bra, jag valde ju inte att gå på europas mest seriösa barskola för att chilla. Efter skolan gick jag och några gals från skolan och fikade på ett mysigt fik vete katten, tog tåget hem för att duscha och byta om sen kom ionel och hämtade mig. fick ett jättefin shaker av honom som han köpt idag tihi så nu kan jag öva hemma.

nu ska jag sova. kan sova en timme extra imorgon för min sex slav ska skjutsa mig till skolan, lyx.



Jag saknar sommaren, kunna sitta i ett fönster och röka utan att frysa röven av sig. Nu kan jag inte det, jag bajsar på mig bara jag går utanför dörren. för kallt, inte kul..om drygt 5 veckor drar jag till spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0