crackhorer är vi allihopa allihopa allihopa

Igår blev det som vanligt ölrunda, från tavernan till sysslomannen till bowlaget till baren baren. Jag kände att nu får det vara nog med öl, beställde en cider..kändes bögigt. "jag" vann pengar också, 200 kronor. mer dricka till sofie. Träffade många skumma typer på baren baren, gamla gubbar som såg på en gång att jag var en slavisk slyna. Gamla människor är visa, jag blev förfrågad flera gånger "du är rysk va?" "du är tjeckisk va?" "du är polsk va?" "du är från balkan va?" När jag träffar unga människor brukar det låta såhär "Du är arab va?" "Du är kurd va?" "du är egyptier va?". privat efterfest, kom hem halv7 imorse. Totalt vänt på dygnet. Tur att min utbildning börjar på måndag, då kommer jag åka med 7.10 tåget varje morgon...snacka om skillnad.

Föresten kan jag inte prata svenska längre. Jag pratar så mycket andra språk att jag glömmer. På mornarna ser det ungefär ut såhär: jag blir väckt och pratar massa engelska i sömnen (IM TIREED!!! let me sleep mommy) och BARA engelska när jag är nyvaken, fattar ingenting annat. Mamma blir arg "SNACKA SVENSKA IDIOT!"
Jag går upp, seg i skallen och försöker prata svenska. Imorse lät det såhär:
"Jag volle inte äta nu. den där inte god den äcklig"

Ska käka frukost nu sen senare ska jag och mamma till tavernan och käka middag, ikväll blir det film mys med erik min crackhora. 

 

jag är också en crackhora, här blir jag spankad av min hallick alejandro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0