dame chupitos y culos

jag vaknade med världens halsont och täppt näsa. Varför? jag har inte tid att bli sjuk nu..mår illa också boo..
för att ionel ska slippa ringa och väcka mig varje morgon gjorde vi ett ljudklipp när han säger "wake up BITCH!" och satte den som alarm signal, funkade bra jag var uppe ur sängen på 2 sekunder. idag har vi ett stort prov i likörer och bitters, jag måste plugga på tåget.

ah fyfan för sverige det är såå oskönt att gå till tåget när det är kolsvart ute..



HAHA saknar att sitta på opium i någon liten klänning, aspackad och knäppa bilder man då tyckte va skit snygga. gå ner till stranden och röka haschish porfavor med några sexy papi chulos sen korra hemåt i en timme på morgonkvisten hög full naken och longing for culos comida cama casa chupitos chicos osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0