en flaska laxeringsmedel tack

Jag har så ont i min hals. Jag har testat allt känns det som och inget hjälper. Det är tråkigt att vara hemma, inget plugg får jag gjort heller för det är omöjligt att koncentrera sig med den här smärtan i hals, huvud och fitta. Yes, jag var på gyn idag och fick reda på att jag har urinvägsinfektion, en jobbig sådan.

Varför har jag alltid så dålig timing? Blir alltid sjuk när jag inte ska!!! utbildningen i barcelona fick jag skippa för jag hade en trasig arm, nu har jag väntat i månader på den här utbildningen och precis kommit igång när jag åker på en jävla killer förkylning..men det är lugnt, jag kommer klara det ändå. Jag är trots allt ingen eriksson, söderberg eller så..krigare är vad jag är.

imorgon ska jag plugga mycket. har för tillfället 40 drinkar i skallen som jag kan säga att jag kan dvs jag kan rabbla recepten, glas, procedur och garnering under 10 sekunder och kan ta en beställning på flera utav drinkarna och lägga märke till gemensamma nämnare, inte blanda ihop dom och så, ja, dom sitter helt enkelt. har jobb på gång också, everything is good.

har kommit in i någon slags vinterdepression som jag alltid gör den här tiden om året..i hate it..men om fyra veckor drar jag och min man till spaniens varmaste ort sevilla på semester. det kommer bli grymt, saknar spanien såååå....



nu är det dags för millan att komma hem.
saknar att dra henne i stortån när hon sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0