jag kan många språk men inte många uttal

Jag är slut i huvudet. Idag i skolan blandade vi över 100 drinkar som vi 12 personer fick dela på, allt blev uppdrucket och alla var fulla och glada. Meningen var att vi skulle anteckna vilka vi tyckte om, vad de smakade osv men efter ett antal drinkar var allt lika gott. tydligen är jag väldigt lättpåverkad. efter 10 drinkar började jag mumla lite, min lärare sa "Sofie, du är lättpåverkad va?" "kanske lite hurså?" "nää de märks.." efter 50 drinkar började en snubbe i klassen göra narr av mina uttal på alla ingredienser. Jag uttalade tydligen allt fel, kanske var det spriten? efter 70 drinkar kom elle fram och frågade "Sofie, vet du hur man vet att man är full?" "nej hur?" "När man står stönar för sig själv som du gör nu" Oups.

Efter vi slutat gick vi fulla och glada till en skön pub där stor stark kostade 32 spänn, me gusta. satt där ett tag innan jag höll på att decka totalt av för lite sömn, mat och för mycket plugg, alkohol. åkte hem, chillade på tåget. några killar tog bilder på mig. vet inte om det var för att jag va snygg eller rolig? kanske både?

Har varit nere och handlat mat på thai village, köpt kakor och läsk och nu ska jag unna mig. Imorgon ska jag träna och plugga för på onsdag skriver jag slutprov. Då ska jag flaira för lärarna, freepoura, make a lot of drinks och skriva stort teoriprov. på torsdag är det avslutningsmiddag med öppen bar. kvällen är enligt ebs känd som "the night you never remember, but never forget" tydligen för alla elever brukar supa sig redlösa och inte komma därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0