she's so lucky

Känner mig rastlös..Har legat spikmatta och blekt tänderna idag, that's it..Har blivit medbjuden på ytterligare en resa. Livet är så sjukt jävla bra nu. Jag kan inte be om mer än vad jag har och jag har sån tur vad gäller allt för tillfället, ändå känns det som att det saknas något. Spelar ingen roll hur mycket pengar jag får, hur mycket jag får göra eller hur mycket jag shoppar..det saknas något och jag vet inte vad...jo jag vet.

Som att det är för lätt nu, jag behöver kämpa i mitt liv. Nu får jag allt serverat på ett fat. Jag blir uppvaktad, jag behöver inte kämpa för något. Jag vill inte leva ett sånt liv egentligen, förstår inte de som gifter sig rikt för att det ska bli "lätt"..man kan inte uppskatta pengar om man inte får kämpa för dom..Man slutar uppskatta allt. trust me.
Fast samtidigt som jag vet att jag inte kan leva såhär för alltid ska jag njuta för stunden, luta mig tillbaka och låta allt komma till mig.

Om en vecka börjar min utbildning då blir det lite kämpa i alla fall. Fan vad jag ska bli bäst, jag ska knäcka de andra så hårt. Bli polare med lärarna också skaffa kontakter;)



KOLLA min kropp var fett snygg för att jag drack RÖDVIN! vad hände med mig? Var ju en rödvinstjej, nu dricker jag bärs som en man och blir fetare för var dag som går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0