au revoir

det blir ett jävla äventyr för oss inatt/imorgon. först ska vi inviga den nya gpsen och ta oss på egen hand till skavsta flygplats som tar drygt 2 timmar med bil. ionel kör - jag sover/sjunger/drar dåliga skämt. Vi åker hemifrån klockan 2, planet går kl 7..han vill ha god tid på sig, jag tror vi kommer komma dit kl 4 och lägga oss och sova på någon bänk. både jag och ionel är flygrädda så vi kommer supa oss fulla på planet dit och sitta och be till gud under hela resan..nädå, jag brukar bara be en ave maria sen är jag good to go. Väl framme måste vi ta oss in till paris på något sätt för flygplatsen är utanför. leta efter bussar eller ta en taxi beror på hur mycket papi vill spendera. Sen...Paris...vem vet vad som kommer hända. Jag vet bara att vi kommer ha sjukt kul

Nu ska jag bestämma outfit och fixa det sista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0