du är ett spöke som tror du lever livet

Det är inte alls roligt att vara sjuk. Det är inte alls roligt att inte kunna sova. Det är inte kul när det är mörkt och kallt och grått. Det är inte kul att vara pissnödig hela tiden och pms på det. Det suger att vara ur form och känna sig allmänt äcklig och fet. jag hatar att jag är så jävla lat. Jag bara sitter och röker och dricker och åker taxi och slänger bort mitt liv. vad fan hände?

Jag borde fan inte vara här. Det är inte värt att må såhär dåligt. Imorse när jag vaknade var jag blå runt ögonen. Jag såg sönderslagen ut med sönderspruckna läppar. Jag orkar inte ta tag i det. Jag får inte kraft.

Vill bara sticka, men samtidigt bara lägga mig ner i sängen och inte kliva upp igen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0