fatso

All alkohol och all skräpmat och choklad har börjat göra min kropp..ful. Jag har utvecklat de såkallade "kärlekshandtagen" som jag absolut inte vill ha. Jag har även fått fet hy av all choklad och ölmage av all öl. Ska genast ta tag i detta.

Jag tycker om min kropp annars. Jag är ganska nätt och liten men med stor fin röv och sjysta meloner. Smala armar och ben, PLATT MAGE brukar jag också ha..nu känner jag inte igen min kropp i spegeln. Mamma säger att jag blivit kvinna MEN hon påpekade också att det inte skulle skada om jag började "röra på fläsket" lite mer. Hon har rätt. Jag är bara lat. Äter hellre än går till gymet, skyller på att det är dyrt att gymma och att mitt vardagliga liv ger tillräcklig träning, FEL. Det räcker inte att gå i trappor, promenader och ha sex. Det är bara ursäkter.

Imorgon ska jag gå och simma, har massa ggr kvar på mitt simkort. Har precis gjort min ansiktsbehandling med gurka. Ska röka mindre, ska dricka mindre alkohol kanske ingen alls och äta bättre mat. Grönsaker och kyckling är bra för hyn och kroppen. Coca cola och ostbågar är inte bra.

Såfort jag börjar tjäna pengar ska jag köpa ett gymkort. operation bikini 2010 på g nu..

Allvar, skärpning..Det här är viktigt. Viktigare än många andra saker. Så viktigt. Hälsan framför allt, jag ska dö snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0