fy fan du är smutsig hela tiden

Jag. hatar. att. plugga.

slitig dag idag, blev klockade i baren och det gick helt ok för min del. Kunde gått bättre, men jag har fortfarande svårt för att göra 6 drinkar på en gång..bokstavligen då, på en och samma gång. Fick vi göra en drink i taget skulle det vara skit lätt..har flairat idag också och har lärt mig grymma tricks. har ont i armar och ben.

Imorgon skriver jag prov i brandy, cognac och armagnac sen ska vi iväg till spendrups bryggeri och lära oss hur man gör öl och lära oss tappa öl på fat. Börjar klockan 8 imorgon bitti det betyder att jag ska gå upp 4.30, inte roligt.. slutar 4 så är hemma vid 6 tiden eftersom jag ska ta mig från bryggeriet in till stan igen. lång dag. jag kommer dö. skönt om jag kunde komma hem och decka i sängen då men nej, jag måste plugga röven av mig eftersom vi skriver feting stort ölprov dagen efter. PLEASE GOD jag mår fysiskt dåligt av såhär mycket plugg, varför VARFÖR skulle jag ge mig in i en intensivkurs för?!

fingrar är torra och fnasiga av att stå och blanda drinkar hela dagarna, ryggen värker av att stå upp och huvudet gör ont av allt tänkande. ge mig en fet nu fan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0