I refuse to be sick any longer

Sådär ja, nu har jag varit hemma sjuk från min utbildning i 3 dagar. Min utbildning kostar 700 kr per dagen, det kan vi då räkna ut blir 2100 kr som sofie slängt i sjön!! skööööönt!!!

Är bättre idag, tack o lov. Äter apelsiner, dricker tranbärsjuice och té, tar långa bad och pluggar. Jag kan för tillfället 45 drinkar utantill och allt om whiskey, vodka, likörer, gin, rom, bitters, tequila/mescal och cognac! hubba hubba nu jävlar.

imorgon ska jag till skolan och catcha up allt jag missat. ska få droppkorkar av ionel så att jag kan träna hemma på bouncen som blir bättre för varje dag. På måndag ska lärarna klocka oss när vi blandar drinkar..på tisdag ska vi till spendrups bryggeri och lära oss hur man brygger öl.

Bitchen från barcelona har fortfarande inte fixat pengarna. Nu har min pappa lagt sig i och skrämt skiten ur henne så de lär komma vilken dag som helst.. Hon fick sig en jävla spark i röven och satte igång att samarbeta när hon fick veta att han var bankdirektör på nordea, bitch. don't mess with me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0