if i were a dude i'd tell y'all to suck my dick

åh fyfan vad skönt det var att sova ut igår, sov till 3 aah... underbart. utvilad tog jag en lång skön dusch, tog hand om min kropp dvs smörja in mig med all dyr skit jag kan hitta i badrumsskåpet, gnugga kinderna med 24 karats guld droppar, lägga rysk kaviar mask, manikyr & pedikyr, noppa ögonbryn och fräschare än nånsin tog jag på mig mjukisdräkten och tog bussen till ionels lägenhet och påbörjade pluggandet. gick ner till gby centrum och köpte middag, övade flair och pluggade in drinkarna.

Det är svårt att få alla drinkar att sitta. Man ska inte bara kunna recepten med exakta cl mått, man ska kunna vilket glas det ska vara, vilken garnityr och så hur drinken ska blandas (skakas, mixas, byggas med/utan is) osv och man ska kunna allt det utantill under 10 sekunder, annars kan man inte säga att man kan en drink.
Tänk er då stå i en bar, få en beställning på 6 drinkar. Du ska jobba med båda händerna samtidigt, lägga märke till gemensamma nämnare för att spara tid, bounca med flaskan mellan drinkarna och hålla koll på allting. not a piece of cake my friend.

men jag blir bättre, jag ska bli bäst, det här är mitt mål. Jag ska vinna SM i flairing en vacker dag..för trots att det är svårt är det såå jävla kul!

igårkväll övade jag och övade tills huvudet dunkade. satt i 5 timmar och höll på, sen kom ionel hem från jobbet och tulade med mig. Det behövdes. min fina balkan pojke. vi satt uppe till 5 inatt, drog till donken och käkade, brottades och kolla film. imorse vaknade jag av att ionel låg och gjorde sexljud i sömnen som han alltid gör, ska filma honom någon gång.

ska ta en dusch nu, käka och sen kommer pappa och hämtar mig. ska få träffa mina efterlängtade syskon idag. sen plugga ännu mer, imorgon är det skola igen btw om man googlar på "sveriges bästa bartender" kommer en video med min huvudlärare upp! känns ju ganska bra att bli upplärd av honom ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0