öhh

Ers majestät Kralovska har tagit det lugnt hela helgen. Hon har tagit långa sköna bad, skrivit poesi och tagit hand om sig själv. Underbart. Igårkväll hade jag ionels lägenhet för mig själv igen och fick tid att plugga i lugn och ro. Pluggade så hårt tills jag deckade i soffan någongång vid 10 tiden, senare kom min man kom hem och väckte mig med en bukett rosor och chokladkakor. vi håller på och kollar biljetter till thailand i början på nästa år, det ska bli min födelsedags present, då kanske vi åker tillsammans med mamma och henke också. livet leker, eller? allt är mörkt och jag hatar att lida av vinterdepression. såna här roliga saker gör att det ser ljusare ut, om en månad är vi i spanien nu och där är det solsken må jag lova. det ska bli skönt. sol terapi för sofie.

Imorgon ska vi bli klockade i baren, jag är nervööös..nu är ionel här med min MAT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0