puke

Vaknade av att ionel kom förbi och lämnade lite blombuketter, vi har massa blommor här nu. Ska duscha och fixa mig sen ta mig iväg till sthlm och shoppa nödvändigheter som ny jacka, nya jeans, nya skor osv. vill köpa en hora också men har inte råd. gårkvällen spenderades på mitt nya favoritställe o´connors, som är så sjukt jävla underskattad. speciellt toaletten, den är underskattad. jag blev full efter 2 öl & en vodka redbull det är inte likt mig, men det är så jag vet att jag håller på att bli sjuk. Jag kan inte dricka alkohol..Kom hem inatt och proppade i mig massa mat och kaka och godis som jag sen spydde upp som en bulimiker, spy är så jävla värt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0