this is my vietnam

Jag har en jävla beslutsångest. Vad ska jag göra. Vet inte. Det är stora beslut.

Det var mysigt att träffa Bassim och Sara idag, hade inte varit på storken på hur länge som helst, och fyfan vad jag inte gillar det stället längre. Eller..det var bara så snuskigt. Och rökrummet, förbannat jävla äckligt... Shoppade lite idag, en fin tröja från vero moda och ny concealer på make up store. Kände inte för att laga mat så köpte med mig äcklig middag hem, smakade bajs. Gick till mcdonalds med Erik och proppade i mig cheeseburgare. Nu mår jag bra, magen mår bra då mår Sofie bra. Ska ta ett bad nu och sen försöka sova. Imorgon ska jag fatta beslut, jag ska jag ska jag ska.

Och jag har hittat världens finaste, för ganska länge sen nu, men i mina ögon blir han finare för varje dag..fick ett fint armband i Paris som jag gått och kärat ner mig i, fina fina fina människa.

 

ska gå och sola imorgon..vad har hänt med mina pigment? Jag är blekare än någonsin, fast jag solat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0