all I wanted was a simple kind of life

Imorse stängde jag av larmet och bestämde mig för att ta en sovmorgon. Har gått upp tidigt hela helgen + sovit skit lite så det behövdes verkligen. Mina planer för dagen var egentligen att åka till sthlm och shoppa, det får bli imorgon eller på onsdag istället. Nej, nu ser jag att det är tisdag idag. Det var ju söndag igår?! jag fattar inte ett skit. Inte bra att vara ledig så här länge...

Om jag pallar går jag ner här och shoppar lite, men brukar vanligtvis inte hitta något. Vill ha något nytt bara..



Jag är glad över en sak. Den här mannen som varit med i ett vad "inte raka sig förän sommaren" har lagt sig och tog upp rakapparaten igår och skägget är borta! fast inte allt.. det är sexigt med lite stubb, manligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0