ARGHHHHH

AHHHH

jag hatar att man inte kan få mat hemskjutsad här. JAG HATAR att jag är så jävla sugen på en bigmac och pommes och coca cola när jag lovar mig själv att komma i form och äta nyttigt. Jag hatar att grönsaker smakar bajs och att jag skulle kunna tänka mig sätta på mig ett par mjukisar och springa ner till donken just nu..Jag skulle kunna ha en bigmac om 5 minuter om jag ville...........

SLUTA

ska gå och fixa en grönsakssoppa...




Det kommer inte gå bra för mig när jag åker tillbaka till Barna...Jag var där i en månad och åt på mcdonalds minst en gång om dagen. Mat är så fucking dyrt där i affärerna att jag faktiskt tjänade pengar på att äta på donken varje dag, hade varit skitfattig om jag lagade egen mat..+ att barcelonas mcdonalds gör sååå mkt godade käk än här i sverige. MMMMMMM saknar mina chicken mcnuggets, fet pommes och till efterrätt äpplen med chokladkräm.. efter att jag fått orgasm sov jag några timmar, sen vakna och va hungrig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0