bajs

Jag kan inte sova. vi gick och la oss vid 5 någon gång, jag somnade till några minuter sen vaknade och var skit pigg. kanske beror på att jäveln bredvid mig snarkar som en jävla galning..seriöst, vad håller han på med? och alla ni som snarkar, vad fan är det för fel på er? Ni är fett jobbiga, finns nog inget mer irriterande ljud att lyssna på när man försöker sova. har sparkat, slagit, skrikit, nypit..INGET funkar! gick upp och satte mig i fönstret med en cigg och té..försöker slappna av men har en äcklig känsla i hela kroppen. kan inte få lugn, kan inte.

måste städa här idag. det ser åt helvete ut. mat överallt, godis överallt, glas överallt, skräp och snusk lite här och där, en stor blöt pöl i badrummet..

åhh vill kunna sova som en normal människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0