bakfull

Jag vaknade med värk i hela kroppen. vad fan har jag gjort. träffade ionel igår på bowlaget, drack några öl, bowlade lite men slutade när jag inte längre kunde hålla kloten. drog till oasia med tavernan boys och drack ännu mer öl, shottade fisherman och tequila. Killarna drar till stockholms nation och ionel är så full att han tror att vi ska åka till stockholm, han är redo att gå till tågstationen när jag stoppar honom. Gick till sthlms nation som precis skulle stänga, hann med en öl ändå. Jag var en av boysen, raggade brudar till efterfest och var allmänt dräggig. drog till firman, ännu mer öl, raggade på min mammas kompis, djupa fyllesnack. Klockan blir 3, vi är hungriga. vi går till max och beställer en massa mat och en jävla massa dipp. ionel försöker fixa en brud till oss, så raggar på tjejen i kassan som blir rädd, jag försökte också men hon va inte flata så hon blev så rädd att hon sprang därifrån. proppade i oss sen gick vi hem.

Ska ligga i soffan hela dagen och äta. Tack o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0