Blä

Fy vad jag hatar dessa dagar. Tog mig ut vid 22 tiden och det var fullt med småungar utanför mitt hus och i hela stan. Alla är fulla, skitglada och kaxiga (vågar stå för sina åsikter och inte rädda för att skrika ut HÖGT vad de tycker och tänker). Alla skulle såklart till fjortis place nummer ett vid ån, oh dear god vad jag ångrar att jag satte min fot där, efter några minuter fick jag panik.
en fråga bara. uppsalabor ser kulturnatten som en anledning att dricka alkohol, varför måste man ha en anledning att dricka alkhol? Det är väl bara att dricka när man vill, och då kanske vi kan slippa dessa äckliga nätter, småtjejer som blir knullade i röven och idioter liggandes på gatorna och spy?

Fan, kan inte ens sätta mig och ta en drink vid ån längre. Är ju bara små skitungar där som såklart ALLA ska träffas och dricka billig alkohol och alla tycker de är SÅÅ coola för att de fått alkohol och ser fram emot nattens fjortis knull. Ser dessa små tolvåriga pojkar beställa in rosévin och småtjejer som är för fula för att komma in någon annan stans. oh my god..
Jag undrar exakt HUR många BARN som blir knullade just nu, i en buske eller i en skabbig soffa någonstans?

Svenskars syn på alkohol är inte normal, och definitivt inte hälsosam någonstans. Jag blir rädd.

Istället för att drägga på stan åkte jag och ionel hem till honom, drack vodka drinkar och såg på film. Jag älskar att ionel gillar tjejfilmer precis som jag gör, vi kollade på pretty woman och sweet november..efteråt fick jag en ordentlig massage, det behövde jag verkligen har haft ont i precis hela kroppen hela dagen. tog en taxi hem nyss, har lugnat sig på stan en aning, såg dock ett antal fyllon som låg och spydde längs vägen.

Jag är glad att dagen är över. Imorgon ska jag gå ut, det kommer vara lugnt på stan för alla är så jävla sönderknullade och trötta att de inte kommer orka röra sig ( SHIT JAG VA SÅÅ PACKAD PÅ KULTURNATTEN )

om jag verkar bitter och sur är det för att jag HATAR dessa dagar mer än någonting annat. Det suger att bo mitt i stan nu, hoppas alla fucking fula äckliga lantisar som bor utanför stan får rejält med hästkuk inatt att de inte orkar ta sig in hit på en bra jävla tag. Och hoppas jävligt många småbrudar/killar blir våldtagna och nersprutade och förnedrade och kanske inser hur jävla värdelösa dom är.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0