bruises fade but the pain remains the same

Peka inte ditt finger mot psykiskt sjuka personer. Skratta inte åt galningar, prata inte bakom deras rygg. Det är det största misstaget folk i min omgivning gör, de säger en "vit" lögn eller gör något annat misstag som friska och "normala" människor inte tycker är no big deal. I min värld finns det inga "vita" lögner, och säger du att du ska göra något som du sen inte gör är du en jävla idiot i mina ögon. Bryt inte mina lagar, håll din gräns. Jag är en självisk jävel och jag behandlar inte folk som jag själv vill bli behandlad utan jag behandlar folk som de förtjänar att bli behandlade. Jag ställer jävligt höga krav på folk i min omgivning, men ställer de krav på mig ger jag de fingret. Svik mig inte. Jag citerar ett gammalt ex till mig " Om du gör fel kommer jag att slå dig och då kommer jag att hamna i fängelse" Alltså, gör inte fel, för jag kommer få skiten menade han. Problemet med mig är att jag inte ens själv kan kontrollera vad jag gör och jag har ingen aning om vad jag är kapabel till att göra.

Är besviken på mig själv, än en gång lät jag mina känslor ta över..mina aggressions utbrott har blivit värre och jag funderar på att ge vuxenpsyk en chans. tror det är mina sömntabletter som spökar, dom fuckar upp huvudet och gör att jag blir en helt annan människa. måste sluta droga. måste göra vettiga saker. haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0