DESIRE

Var i sthlm idag och handlade lite saker. Bland annat hittade jag en ny favoritbutik på drottninggatan, en sexbutik såklart. Köpte lite roliga piller..
Träffade radmilo som numer bor i huvudstaden, vi åt lunch på horhallen tills vi storknade..

När jag gick av tåget i uppsala märker jag att en man går bakom mig lite äckligt nära..Jag vänder mig om och ett stort leende möter mig. Jag fortsätter gå. han går fortare så att vi hamnar bredvid varandra och ler mot mig sådär creepy igen. "Fan vad vacker du är" säger han. pms som jag har svarar jag inte, tittar bara bitchigt på honom och fortsätter gå.."Vilka former..ajajaj...." Svenska gubbar ska inte hålla på sådär, det passar inte dom.. dom ska hålla käften, det är väl deras grej?




har tänkt på en sak. när man säger "black eyes" låter det som man lika gärna kunde ha sagt "black guys"
Igår frågade jag ionel vad han fantiserade om i sängen, han svarade "black eyes" jag trodde han sa black guys, men ville inte verka fördomsfull så log bara och svarade "okay...nice.."

Kommentarer
Postat av: M

du är så vacker! avundsjuk nu...

2009-09-16 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0