soulshine

Imorse när jag öppnade ögonen fick jag en stor röd ros. till frukost fick jag en kasse med massa goda saker, färskpressad juice, yoghurt, glutenfritt bröd och kakor som han varit och handlat innan jag vaknat. Han gör mig lika glad varje dag, han skämmer bort mig och behandlar mig som en drottning. Jag behöver bli lite omhändertagen, på alla sätt och vis.

Igår käkade vi lunch på salt, som än en gång bevisade hur mycket deras käk suger. Fick en FRYST pommes. mysigt dock att sitta på deras uteservering, vi hade sol också. Sen åkte vi och handlade mat på gby. Vi skulle laga middag, eller ionel lagade maten medan jag låg i soffan och käkade godis. kom över lite folk och drack palinka med oss, palinka är nog det bästa..ionels kompis som jobbar som sjukgymnast kom dit, jag lät honom känna lite på min nacke som var stel sa han, sen tar han ett hårt tag runt nacken och vrider till skithårt så det knakar högt och jag fattar ingenting. jag frågade vadfan han höll på med, då sa han att han var tvungen att vrida tillbaka den och jag inte ville bli sne, så jag lät honom köra en gång till. för i helvete. tycker inte om såna där överaskningar. men idag känns det skönt.

kom i säng sent, har inte kunnat somna förän 7.30 imorse, är trött nu..

har ont i min hals, börjar bli sjuk..ska se californication sen ta ett bad..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

När en kille behandlar dig såhär är det för att han blivit kär, det händer inte ofta så ta vara på det :)

2009-09-21 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0