Anka

Jag vill inte påstå att Anna Anka är någon jättebra förebild, men fan vad jag håller med i mycket hon säger. Jag vill inte ha jämnställdhet, och det vill inte någon annan heller. Det kommer alltid finnas någon bitch som klagar på något. porr är kränkande för kvinnor, kvinnor får inte lika högt betalt som män, bröstcancer och bla bla bla. Man kan vända och vrida på allt och alla kan få rätt på sitt sätt. Porr är inte kränkande för kvinnor ett minsta dugg, btw. Jag kan fortsätta hela natten..  det måste vara något fel på mig men jag bara doesn't give a fuck i det här med att sverige ska bli jämnställt. Jag ser fram emot när jag gifter mig med min man, han kommer bli behandlad som en kung, och jag ska göra allt han ber om för det är min skyldighet som kvinna. Han kan köpa söta saker till mig tihi. Jag har alltid tyckt att mannen ska tjäna pengar och försörja sin familj, medan kvinnan ska ta hand om hemmet, barnen, hålla sig snygg och fräsch och uppskatta sin man, så länge han uppskattar henne.

Jag förstår inte de kvinnor som såfort de skaffar pojkvän skiter i att hålla sig fräsch och snygg. Det är lurendrejeri, precis som att köpa en fin klänning som efter några tvättar blir noppig och sitter fult. De här tjejerna tycker att nu när de har en kille behöver de inte vaxa sig längre, de slutar träna och äter onyttigt. Snart ser man dom i pösiga kläder utanför ikea med varmkorv i handen.

"I Sverige är det tillåtet att förfalla, bara man fångar en man. Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Många svenska män måste undra varför de gifte sig - och det är inte underligt att så många väljer att skilja sig."


Ett tips till alla flickvänner som glömt att vaxa sig de senaste veckorna, lagt på sig fett och slutat sminka sig.

* Ge din man massage, på kvällen, på morgonen. Sätt på dig en sexig dräkt när du ger honom massagen.
* Baka något åtminstone en gång i veckan, kakor eller tårta. Till honom förstås.
* Köp sexiga underkläder
* boka in dig på vaxning omedelbart, brasiliansk.
* noppa brynen och lägg en ansiktsmask. börja använd nattkräm och ögonkräm, lär dig hur du sminkar dig bäst.
* fråga din man om hans sexfantasier, hur sjuka de än är, ställ upp. bit ihop och gör det.
* köp träningskort och simkort
* skärp till dig



"Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen."

Kommentarer
Postat av: carl

håller med, men de flesta svenska män vill ju inte ha svenska tjejer, av just den anledningen + att svenska tjejer inte är av bästa kvalitét heller... utseénde mässigt finns det mycket söta svenska tjejer, men de kan inte ta hand om sina män..därför svenska män är mest otrogna av alla i världen.

2009-09-22 @ 17:55:31
Postat av: Anonym

hon säger vissa bra saker, men är fortfarande helpantad.

2009-09-22 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0