Go nuts

Vi är så lika att vi blir olika.

Jag vet inte vad jag ska göra av dagen. Gick upp 3 timmar tidigare än vanligt. Tror det blir solning, börjar bli blek som en riktig svenne och har de senaste dagarna testat brun utan sol. Ingen nivea skit jag har kört på estée lauder, shiseido, kanebo och till och med la prairie men BULLSHIT det funkar inte på mig!! + att man luktar skit av dom.

Så solning är ett måste idag. ringa och gratta min syster som blir 3 idag. känns som igår hon föddes..minns när pappa ringde och sa "Du har fått en lillasyster" "NEEEJ! JAG VILLE HA EN LILLEBROR!!!" Sen när jag fick se den här söta varelsen, med sina stora bruna ögon och små lockar i nacken. finns ingen sötare unge.. 

 
   

1. Lovisa 1 år
2. Lovisa 2 år 
3. Lovisa nästan 3 år 

Har lust att göra något galet kul ikväll, ringde min man som är lika på som alltid och uppfyller mina behov. Nu är jag i behov av tequila. Så ikväll är jag redo för en jävla massa alkohol och supa bort allt som gjort mig ledsen den senaste tiden. löning idag också..eller efter 12..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0