heeeeelp

Jag är fortfarande full. har svaga minnesbilder av gårdagen. jag minns vodka redbull..that's pretty much about it..sitter hos ionel nu, eller ligger död i soffan..han drog till jobbet nyss. är hungrig men orkar inte resa mig......orkar inte ens röka. måste duscha.

Har en resa att se fram emot nu när mörkret faller över oss. Det blir spanien i slutet av november och fira ionels 29årsdag, då är jag färdigutbildad och kan belöna mig själv med en skön semester..

ska försöka äta något, ser att det ligger mcdonalds skräp på golvet antar att det är från mig..ska göra något gott och sätta mig och kolla på rumänska nyheter

fuck me kill me rape me

i don't feel good




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0