drömmar om att flyga

Jag drömde bara flygdrömmar inatt, inte att jag flög själv med mina vingar utan att jag satt i ett flygplan. jag åkte fram och tillbaka mellan massor utav länder och varje flygresa höll vi på att stupa, krascha eller flyga in i ett annat plan. Senaste drömmen lyfte planet, när vi är halvvägs över molnen märker jag att planet har inget tak, inga väggar heller, och jag har inget bälte på mig. Jag håller i mig i säter framför och ber personen som sitter där(ett ex till millan) ringa piloten och säga att han måste vända för jag kommer flyga ut annars. Piloten skrattar och säger "håll käften"

Sen släpper jag taget och flyger ut i luften. Jag vaknar sekunden senare, svettig och livrädd.

Det ska betyda att man är lycklig om man drömmer om att flyga..vill inte vara såhär lycklig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0