drömtydning

Jag är så jävla intresserad av drömtydning. Funderar på att gå en kurs om ämnet. Jag minns alltid mina drömmar tydligt, och de brukar alltid stämma när jag kollar upp vad det betyder.

Inatt drömde jag att jag skulle åka hem från Barcelona. Jag packade och var jättestressad. Jag sprang. Jag glömde packa ner vissa saker som gjorde mig jättearg i drömmen. Innan jag åkte skulle jag ta min syster till hennes danslektion, jag bestämde mig för att vara med och vi alla dansade. Danslektionen höll till i en sal. 

kollade nyss upp drömmen. 

* möte eller sammanträde i en sal betyder att obehagligheter genom en äldre person väntar.
* delta i dans - en lycklig händelse väntar dig.
*
springa - ditt kärleksliv bereder dig inga bekymmer.

hellre obehagligheter av en äldre person än en yngre..


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär :) haft en bra dag ? ^^

2009-09-08 @ 17:54:50
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0