drömtydning

KAFFE, dricka:skvaller och förtal.

TAL, själv hålla:en vanlig dröm som ofta kan övergå i en mardröm. Du står inför ett auditorium och väntas ta till orda. En känsla av vanmakt griper dig. Förklaringen kan vara att du känner osäkerhet i tillvaron och inte orkar med de förväntningar som ställs på dig, vare sig det gäller arbete eller känslor.


I drömmen skulle jag hålla tal för 50 000 åskådare i nou camp i barna.
"vad ska jag säga då?"
"Ähh, de löser sig..snacka om vad du gjort på semestern o så..de blir bra"


panik

skvaller och förtal är jag vad med. Jag är van att folk/kompisar blir avundsjuka på mig, grips av oförstånd och snackar lite skit för att känna sig bättre. tråkigt tycker jag, men jag vill inte vara hon som bryr sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0