french night

Träffade Ionel igår, satt på tavernan och drack tokio ice tea (?) anyway, min nya favo drink...Molto bene! Träffade på ett gäng sköna fransmän som hängde med oss till terassen. Jag lärde dom svenska. "Rumpa" "Krama mig" och "Sug min kuk slyna" Stefan blev så till sig och skrek alla fula orden att personalen fick komma och säga åt honom. "Not that kind of language in here" 
Dom va så sköna. Fast inte brudarna, brudar brukar inte gilla mig om dom inte är bi/gay..men ingen brydde sig om dom ändå..


  
  
   

Nu ska jag ta ett skönt skumbad. Så skönt att vara ledig fram till oktober..Ikväll blir det ännu en crazy french night, jag saknar redan STEFAN den skönaste av dom alla..


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det din kille? hur gammal är han?

2009-09-08 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0