Give me some pills

Börjar äntligen må bra. Kan stå på benen utan att ramla ihop, kan äta mat nu också. Kan till och med vara ute om nätterna. Min arm blir bättre för varje dag som går. SOM jag ska pilla när den är helt bra, på mig själv ...Har tryckt i mig mat och allt jag kommit åt och har lyckats gått upp de kilon jag förlorade när jag var sjuk. Det bästa är att det sätter sig på tuttar och rumpa också, precis där jag vill ha det. Ska fortsätta äta, mer...



 

På Svenssons taverna


     

träffade Simon för en catch up. Sen hem till Ionel, såg en fin lapp påväg hem.


Har varit vaken sen halv8, ätit apelsiner och bananer, druckit flera liter vatten. Nu ska jag bada skumbad med Aloisia (ska tvätta henne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0