I love sundays

så tyst..så härligt..

Vaknade klockan 3 och var sliten och hungrig, erik och jag gick till mcdonalds och köpte massor med fet mat. It feels good to be sooo bad.. Gick hem till honom och såg film och snuskade oss framför teven med allt vi proppade i oss..erik är den perfekta grannen, det är alltid lika skönt att slappa hemma hos honom.




Jag borde lägga mig tidigt, men är ovan att gå och lägga mig före 5.. imorgon måste jag upp tidigt. Ionel har tagit ledigt från jobbet så vi ska ha en heldag med massa kul. han vill till fyrishov på dagen men de vill inte jag..blir nog inte så svårt att övertala honom annat, brukar inte ha problem med att få min vilja igenom ;) jag kan linda mig runt hans lillfinger.. på kvällen har vi bord på jay fu! mamma gillar..

Ska äta mer nu..mina tuttar växer som bara den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0