könshår på tvålen

I min familj är vi väldigt håriga. Vi får stopp i avloppet hela tiden för allt hår och vi konsumerar extremt mycket rakhyvlar.. Värst av allt är att vi är inte bara håriga jävlar, vi är riktigt snuskiga också. Vi brukar alltid raka våra fittor/kukar med en och samma rakhyvel och så brukar vissa av oss (daniel) ta tvålen som alla använder och gnida den runt sitt kön. Om man gör så efter att man precis har rakat sig gör det att det fastnar hår på tvålen och tvålen ser ut som en uppstoppad björn. Det är alltid jag som får "rengöra" tvålen efteråt, och det är äckligt, jag tycker inte om det. Det fastnar könshår under mina naglar och jag får hår över hela mig..



Kommentarer
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-19 @ 00:27:09
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0