lips

Min överläpp är messed up. Igår på bowlingen började den svida jättemycket, precis mitt på. Jag fick svårt att stänga munnen för att den svullnade upp så mycket. Satt och doppade den i iskall öl men det hjälpte inte. Ionel blev sur för han trodde att jag kysst en annan kille som sen bitit mig i läppen, det var hans enda förklaring till svullnaden. Jag försökte lätta stämningen genom att skämta om att jag kysser så många killar att de är svårt att hålla koll. Det var dumt av mig. Nu är den fortfarande svullen, men inte lika som igår, och det svider inte längre heller. Ska sätta på tjockt med läppglans...

Det är skit bra. Jag som inte skulle spruta in restylane förän om 2 veckor, nu har jag fått gratis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0