Loca

Gårdagen var galen. Kvällen började med att jag träffade ionel på tavernan och drack en öl, sen kom felix & jonathan och vi gick till nyöppnade Kalas som var riktigt bra, inte alls som people..vilken skillnad. Inte alls mycket småungar där heller som på bj, i like..ionel söp ner mig på tequila och öl och jag träffade på den skönaste personen i uppsala DANIC. han kom fram till mig "Hey you, I remember you from somewhere?!" "Yea..I am the naked girl.." "want some extacy?"
Efterfesten var sjuk och galen.. Klockan 8 imorse kom jag hemvinglandes på kungsgatan, stod utanför mcdonalds och flippade när de inte var öppet, svor och spottade..

my lucky skirt ;)

Nu har jag precis vaknat..underbart. Ringde mamma och sa med bäbisröst "jaaa ää hongrii", nu är hon påväg hem med chicken cashewnuts från thai village & en stor cocacola MMMMMM..älskar att bli behandlad som den primadonna jag faktiskt är, på dagen, på natten vill jag bli behandlad som den slyna jag faktiskt är hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0