play that funky music white boy

Idag tänker jag inte ligga inne som en död mask som jag gjort hela veckan. Jag måste se till att saker och till händer. Jag orkar inte vara sjuk längre. Så idag blir det shoppingrunda. Min smärta i magen har faktiskt lagt sig, och jag har inte spytt än. Har i försig inte ätit något idag heller. Men det är bra att jag bor mitt i stan, för om jag blir dålig kan jag vara hemma i sängen igen på 2 minuter.

På inköpslistan;

Nya hårprodukter (torrshampoo, värmeskydd osv)
Toppar
Slyniga fest outfits
Detoxdryck och annat nyttigt från hälsokosten
underkläder
halsduk
SKOR, sexiga lårhöga stövlar ;)



 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag funderar också på detox..nån produkt/dryck elelr så du kan rekommendera?

Postat av: A2K

Yes yes, gör så. Vad är detox-dryck för någonting? Hoppas du hinner krya på dig då.

2009-09-04 @ 13:44:46
URL: http://www.a2ktheproducer.se/
Postat av: Kralovska

Brukar köra på en detox dryck som heter Methodrain Detox, jättebra! går att köpa i hälsokostaffärer.

2009-09-04 @ 19:14:27
URL: http://kralovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0