spank me

Åh vad jag älskar att vara ledig. Min utbildning börjar inte förän om 4 veckor. Jag sover till 14 varje dag, och går och lägger mig efter 4 varje natt. Igår kom ionel och hämtade mig efter jobbet, vi åkte till gby centrum och handlade lite sen hem till honom och såg på två filmer, chillade & såklart drack alkohol. Slaver som vi båda är dricker vi gärna mycket, och starkt. Jag tror han är glad att han träffat en till slavisk som dricker som honom, alkohol behöver man, varje dag om man vill vara en riktig slav.

Igår körde vi på tequila, mmm. Han har en fet flaska med någon slags stark rumänsk sprit nu har jag glömt namnet. Det är skitstarkt, nästan 60 %..det är farligt..jag är ju lite försvenskad så jag aktar mig för den flaskan..den är så stor och läskig, livsfarlig..

Nu ska jag fortsätta packa upp lådor och städa, lite senare kommer Felix & Jonathan..Vi ska beställa pizza från svenssons och sen ut..ay mama


BARNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0