spank my butt and call me judy

extremt trött. fick håret fixat idag, skit snyggt. träffade sofia ett tag, köpte fettismat på hemköp. det är något fel på killarna i uppsala idag, mer fel än vanligt..har stött på många mysko typer.

"FAN VAD SNYGGA NI ÄR TJEJER" kommer en beng kille fram och säger precis när jag och sofia ska säga hejdå. Han följer mig en bra bit påväg hem och pratar HÖGT från andra sidan gatan "DU DU DU DÄR! DU ÄR SÅ SNYGG ATT JAG TROR JAG DÖTT OCH HAMNAT I HIMLEN. VART KOMMER DU IFRÅN? FAN MAN TROR JU ATT MAN ÄR I ETT SÅNT HÄR FANTASILAND MED FANTASITJEJER SOM DU...VÄNTA RÅÅÅ HAR DU KILLE?"

på bryggan kom en mysko kille fram och klappade sofia på huvudet. sen går han.

utanför ica går en man först in i mig sen säger han "du ser ut som den här tjejen i pussy cat dolls....fint hår"

utanför min port sitter en snubbe och röker en cigg, han fimpar ciggen på sin fot och småler för sig själv.

hjälp


nu ska jag äta sen ta en tuppis om jag ska orka ut ikväll. hittade en xanor...knark är gott. kanske kan somna lite av den, sen upp och fortsätta leva mitt störda liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0