supermom, superboring in bed?

Michelle Duggar efter att hon fött sin 17:e barn. Nu har hon

läste nyss om dundermorsan (?) som är gravid med sitt nittonde barn.

här är varför jag aldrig skulle skaffa 19 ungar:

1. jag skulle inte klara av att inte vara i centrum
2. skulle vara svårt att vara en primadonna med 19 ungar
3. skulle bli så jävla uttöjd efter att ha fött alla
4. skulle aldrig ha råd
5. skulle inte klara mig utan min sömn
6. jag vill inte bli en sån morsa, som bara snackar om bröstmjölk och leksaker, med 19 ungar är det nog svårt att prata om något annat.
7. jag skulle döda någon av ungarna efter något av mina utbrott
8. jag skulle hamna i fängelse efter att ha mördat ungen
9. mitt liv skulle bli sjukt trist.


listan kan göras lång. jag beundrar de kvinnor som klarar av ungar, och speciellt de som har mer än två..

Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL - the diary of...

äh men fyfan hur kan hon vilja ha så många ;O

2009-09-03 @ 16:03:50
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0