good people

Fick brev av mitt fadderbarn idag..Kan inte beskriva hur glad jag blir av att få veta att mina pengar hjälpt henne så himla mycket..Hon har växt, första bilden jag fick på henne var hon en jätteliten rädd flicka, nu fick jag en ny bild där hon ser jättestor ut, och hon ler och håller i sin barbie väska.

Nu har jag fått ionel också att vilja skaffa fadderbarn, men han vill ha massor, typ 10 st, han är en bra människa precis som jag. ska nog börja kämpa på heltid med att värva medlemmar till barnfonden. Har försökt ett tag nu med mina släktingar och vänner men alla är för lata för att ta tag i det...synd

Det blir en resa, definitivt till filippinerna snart..När jag börjar tjäna mer pengar ska jag skaffa fler ungar och så ska jag åka till alla och ge dom kakor och weed och lära dom om sex..

GÖR SKILLNAD, SKAFFA EN UNGE IDAG.

http://www.barnfonden.se/?gclid=CL6_-OLsh50CFVtB3god-WKpiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0