trouble

Jag är glad. Men i trubbel..vad har jag ställt till med egentligen..det känns så jävla bra..har haft en långdag med I. Vi hann med en jävla massa skit. Vi har fikat, bowlat, varit sura förlorare (eller med förbannade att det just blev OAVGJORT på bowlingen, vad är oddsen för det liksom? precis samma poäng), åkt bil, druckit öl, åkt buss, handlat på lustgården, druckit cocktails, ätit en underbart GOD middag, rökt en jävla massa cigaretter, brottats *heh*, tulat, tulat och tulat..



hittade en rolig bild från när jag var 13 år. Jag var blond, jag lutar mig framåt med en kniv i handen. jag undrar om jag tyckte det var snyggt med sådär mycket utväxt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0