tvångsmässigt beteende.

en läsare frågade om jag hade några tvångsmässiga beteenden. Här är vad jag kom på.


* Jag har ett basebollträ bredvid min säng så att jag ska kunna försvara mig om en fiende kommer, har en vass kniv i min skrivbordslåda så att jag ska kunna cutta fienden i ryggen efter att ha slagit honom medvetslös med mitt trä.

* Jag måste alltid ha sugrör när jag dricker något, helst av allt ska färgen på sugröret matcha färgen på drycken. Flippade ut för ett tag sen när jag drack cola och hade inte svarta sugrör hemma, var tvungen att ta ett GULT....

* Om jag mår illa och ska spy gör jag det väldigt planerat.
1 . Först fixar jag ett glas isvatten som jag ställer bredvid toaletten, som jag kan dricka efter jag kräkts.
2 . Ser till att toasitsen är ren eftersom jag ska ha mitt huvud där folk har bajsat och kissat.
3. sätter upp håret i en toffs, och om något hår sticker fram fixar jag det med en hårnål.
4. slutligen tar jag en tandborste och börjar borsta tänderna, sen kör jag upp tandborsten så långt in i halsen att jag får kvälningar. MEN inte för mycket dock, måste hinna spola av tandborsten innan jag kräks. Vissa gånger har jag kört upp den för långt och står där med spya i käften bara för att spola av min tandborste NOGGRANT..sen spyr jag klart.

* Jag måste alltid kolla under sängen, i garderoben och under skrivbordet efter fiender, spöken eller fula gubbar innan jag ska sova. Och om jag gör det i fel ordning måste jag göra om det från början.

* Jag gör alltid korstecken över bröstet innan jag ska sova, det är inget tvångsmässigt dock, bara något jag gör utan att tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0