vi ska ha ett hemligt förhållande som två agenter i kriget

Jag får panik nu när kylan kommer och blir sådär oundviklig. Jag vill att oktober ska gå fort, sen när jag är färdigutbildad fortsätta resa, arbeta och leva mitt liv. Nu är det ganska värdelöst, det är skönt att vara ledig, men efter ett tag blir det tråkigt. Jag är liksom fast här nu, kan bara vänta på att tiden ska gå. Ska bli skönt att få plugga, gräva ner mig i plugg och gömma mig ifrån kylan..Ser fram emot Spanien i november och ev. Thailand i februari om jag är ledig då och hemma.

"Sofie, kom hem"
"jag kan inte åka tillbaks då blir jag kvar där för gott.."

Aldrig.




jag älskar våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0