volim tvoje telo

Jag har fyndat! jag är glad, så jävla glad! Jag älskar att shoppa, att hitta snygga saker till bra pris och jag älskar att komma hem efter en shoppingrunda när man är hungrig och trött och glad, jag köper alltid med mig mat hem och nu ska jag äta så min röv blir ännu större.

Jag kom hem med nya jeans, jeansleggins, stickad topp och en kjol..allt för 600..mamma är glad...

Efter maten ska jag ta ett varmt bad, lyssna på musik och fixa pedikyr. Ikväll blir det bowling med ionel och en jävla massa öl. Jag är på riktigt bra humör. Gick till kyrkan efter shoppingen och biktade mig lite, det behövdes så nu känner jag mig bättre. nu ska jag proppa i mig..

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0